torsdag 8 maj 2014

LOVE Basic Grey!!!

När jag började scrappa för ca 6 år sedan så ÄLSKADE jag i princip varje serie som Basic Grey gjorde. Under årens gång så har jag fortfarande älskat många serier men det har varit många mindre lyckade serier enligt min mening. Men när jag såg Highline när den släpptes för beställning så visste jag att jag BARA skulle ha den.

Och vilken lycka det var i måndags när leveransen kom och jag fick klappa på papprerna. Så trots att jag var överhopad med arbete så tog jag till några minuter här och där och gjorde denna layout. Jag gjorde så att jag valde ett foto som jag skrev ut (skönt med Selphy hemma) och sedan valde papper som skulle matcha till fotot.

Sen lekte jag bara på med stenciler, Dylusion mister, Distress Ink pad, papper och andra dekorationer.
Det blev mycket journaling men det var mycket som jag ville säga om denna dag som var en heldag med fotbollsmatcher för sonen.



Har ett gäng papper till i denna serie som jag har "roffat" åt mig och ska skapa med sen.
Finns att köpa hos Scrap-Perra så klart - här hittar du den.

Inga kommentarer: