torsdag 24 oktober 2013

Layout gjord efter skissen hos Scrap-Perra förra veckan...

Jag får ibland lust att skapa utifrån givna ramar och då är ju skiss ett bra alternativ. Och förra veckan så fastnade jag för Maries skiss som vi hade som Veckans skiss hos Scrap-Perra. Skissen hittar du här.

Och min tolkning blev så här. Det är ett foto på dottern med sin bästa kompis från Järfälla, hon blev bjuden på kalasfirande och då passade jag på att ta kort. Mönstrat papper kommer från Bella Blvd, en gammal serie som vi fick som present när vi var på CHA förra året.
Jag har använt två olika stenciler och distress ink pad i bakgrunden. Massor av stickers och lager med mönstrat papper. Svart signo-penna till falska stygn.
Ännu mera lager...
Ännu mera lager....
Ha en bra helg när du nu får gå på helg.... Själv ska jag till Borlänge på lördag och testa ett badhus där som ungarna ÄLSKAR... och söndag är det innebandymatch för sonen och sedan fixa grejer hemma för att sedan nästa vecka åker vi på minisemester.

Inga kommentarer: