söndag 25 augusti 2013

Förkyld och lite febrig...

men kände mig lite rastlös också så jag kladdade på i min art journalbok.

Först så limmade jag på några sidor som jag rev ut min filofax och sedan målade jag över vit gesso över. Sedan jag har jag haft på Distress Paint i olika lager, lekt med lite stenciler från Stencil Girls (det stora hjärtat) och lite gamla godingar från Prima (de oregelbundna cirklarna). Min favvo stencil är nog den lilla från TCW med små svarta prickar/cirklar.

Jag har haft lite washitejp på sidan och små hjärtanen är målade med Lumiere färger och sedan utklippta med fri hand. Jag har doodlat med svart signo penna lite här och där.
Stämplarna är stämplat med svart archival ink och rosa staz on. Längst ner ser ni en stämpel från K-Designs.
Här ser ni lite olika lager.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt!! :)