tisdag 6 augusti 2013

Äntligen lite layouter

Lite dött i bloggen men det har varit fullt upp med allt i flytt och semester men nu så fick jag riktigt lust att skapa en layout så jag gjorde det idag.

I botten så finns det ett mönster på en cardstock skapad med masker/stenciler och distressdyna och mister och stämpelfärg. Då jag hade valt ett foto först så blev det som styrde vilka papper det blev och det blev sedan det som styrde färgerna på distress dyna, mister och stämpelfärg.

Färgerna går i brunt, orange och vitt.
 Jag blandade in lite gult i blommorna och lite på misten också.
 Lite andra dekorationer tittar fram bakom blommorna.
 Här ser ni de olika lager av mönster på cardstocken.
Det var skönt att få skapa layouter igen, måste röja i scraprummet så kan jag skapa mer. 

1 kommentar:

Cilian sa...

Så läcker LO, gillar alla lager både med papper och de olika maskerna. Färgerna är ju helt underbara också!