lördag 1 juni 2013

Äntligen layouter igen...

Jag var förra helgen och pysslade på Enköpingspyssel, jag bestämde mig för att smita en dag hemifrån med all packning och annat inför flytt och bara få skapa. Och då jag inte hade någon ide på vad jag skulle göra så packade jag med mig mina färger, foton och så hade jag med lite nyheter från Scrap-Perra som jag sålde på plats så jag fick hålla mig till de papprerna.

Och jag fick hela 3 layouter gjorda. Här är den första som jag gjorde. Jag använde då Glitz nya papper Sunshine Soul. Och jag har använt lite olika chevron stenciler - love them!!!!
Här ser ni även lite nya Maya Road stämplar som vi precis har fått in till Scrap-Perra.
Nya blommor från Petaloo som ännu inte har kommit upp webshoppen, blandat med lite andra prima blommor.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: