onsdag 19 december 2012

Älskar dessa papper!!!

som kära Kattiz på K-Design har gjort och tänk... hon hade inte tänkt släppa dessa papper, hur tänkte hon!???!!!

I helgen hade hon invigning av sin nya pyssellokal där man även kan handla hennes papper och stämplar och jag tillsammans med 7 andra tjejer plus Kattiz då satt och pysslade hela lördagen. Eller jag tjuvstartade redan fredag kväll/natt då jag kom ner då för att hjälpa henne med lite bokföringstips. Och sen började vi vid kl 10 och slutade inte förrän 03.30.... och under den tiden fick jag 17 st alster gjorda!!! 10 st julkort (varav några du ser nedan) och 6 st förpackningar till presentkort och en layout som du ser i Scrap-Perras blogg på fredag. Så jag hade en produktiv dag!!

Först visar jag nu 3 st julkort gjorda med det härliga blåa pappret med massa text och småstjärnor/snöflingor. Här har jag svart embossat en K-design stämpel.
och här har jag bara gjort det enkelt med ett nätband, blomma och pistiller samt kapsyl som även den kommer från K-Design. Med en Tim Holtzdie har jag stansat fram en bord av snöflingor i plast (gammal spellbindersförpackning) och den har jag sedan haft på lim och Dry Glitter från Ranger.
Här är en nästan likadan, bara att det är en blå blomma och annan text på kapsylen.
Och igår gjorde vi i ordning alla julkorten så nu kommer det till posten idag, det känns bra. Och det blev hela 22 st julkort, fick göra ett snabbt igår kväll för jag hade bara 21 st klara...

2 kommentarer:

Elin (Ellen) sa...

Hej!
Helt underbara kort med underbara papper, jag förstår dig Mia att man bara faller för dessa ;))
Så roligt med en produktiv helg vad avis jag blir. Själv kan jag inte scrappa så mycket då jag har brutit höger handen :(
Hoppas att du får en skön jul och nyårs helg.
Kram

Kattiz sa...

Ja, du var verkligen på gasen i helgen, men många fina alster blev det :)
Och vi ska väl ta en ny runda nästa år då, men då kommer jag upp istället... :)

Kram