tisdag 18 september 2012

Viktigt budskap för mig själv...

"Få huvudrollen i ditt eget liv"!!! När jag såg detta i en tidning så valde jag att riva ut sidan och klistra fast den i min egen gjorda art journalbok. Sen målade jag över med vit gesso typ överallt utom över titeln och huvudet...

Sen har jag färgat in sidan med Neo Color II och lite pan pastel. Stämplat lite här och där, doodlat och sedan klistrat dit lite hjärtan med mod podge och sedan gett dem lite mer liv med PITT big brush pennor. De färgade hjärtan har jag klippt ut från några tags som jag tidigare har lekt med lite olika akrylfärger och nu passade det bra att använda dem här. 
Jag fortsätter att leka med art journaling och försöker gå lite onlinekurser så vi får se var jag hamnar...

3 kommentarer:

Ziro sa...

Den där sidan är superfin! Bra budskap också!

Camilla sa...

Otroligt fint jobbat Mia. Gillar att du gör det här lite mer och mer. Även om jag gillar det andra du gör också.

Maritha sa...

Så fin den blev tillslut! Jag såg den ju redan på planeringsstadiet.. :)