fredag 29 juni 2012

Gjorde ett bidrag till BAP Prima för maj...

och inser att jag har inte visat denna här tidigare. Detta är en bild på mig och maken när vi var på en barnfri weekend i Gdansk, Polen för snart 3 år sedan....

Jag valde att skriva ut fotot i lite annan färgskala och gick lös på olika prima papper. I botten är typ en wellpapp-sida som jag har färgat in med chalk och gesso. Massor av teknikerna jag har använt på den här sidan är från Ingvilds kurs på Scrapbooking med hjärta. 
Blommorna är vita från början och jag har sedan stämplat på dem och färgat in dem med mister, glimmer glam och glimmer glaze från Tattered Angels.
Själva "grenen" med blommor och blad har jag delat upp och bladen är typ glas som jag har färgat in med glimmer glam, de var för brungula för att passa layouten annars.
En doilie fick sticka fram och jag ska skriva lite journaling på rutan som sticker upp.
Härliga dagar hade vi, kanske dags att boka in en ny resa!

2 kommentarer:

Maritha sa...

Kanonfint med de dova färgerna.. Och du.. Ni SKA på resa, utan barn, alldeles snart.. Tycker inte ni gör annat än reser utomlands.. ;)

Majsan sa...

Men vilken vacker LO, såå snyggt dekorerad, ME LIKE :)

KRAM MAJSAN