torsdag 26 maj 2011

Beställning på studentkort...

som jag har bloggat hos Scrap-Perra idag, för att få mer beskrivning och bilder, se Scrap-Perras blogg.

Jag har lekt med härliga papper från Pion Design som såklart finns hos Scrap-Perra.

Jag har gjort två olika vikningar, varav den första är helt ny för mig. Jag råkade springa på den när jag kollade igenom Scrapptorgets blogg. För mått och beskrivning se här!. Jag har bara gjort den som max 6"x6" för att det ska få plats i ett kuvert;).
Så här ser det ut på insidan, då beställaren ville att det skulle vara en ficka för pengar ordnade jag det på det här sättet.
Nästa kort är ett stafflikort, öppnar man upp kortet helt så finns det en ficka för att stoppa i en slant även här eller presentkort.
Väldigt nöjd med båda korten.

Inga kommentarer: