söndag 16 januari 2011

Julkort v1, v2 och v3 2011

Ja, ni ser rätt!! Julkort igen eller redan kanske jag ska skriva. På Svensk Scrapbooking har de en tråd för oss som ska göra ett julkort i veckan för att slippa stressen att göra alla julkorten i december och jag behöver det definitivt!! Så jag har gjort 3 julkort redan.

Första julkortet gjorde jag förra veckan men den är inte helt klart (tomtemössan saknar brun färg) men då jag inte hittar mina bruna Tombow pennor så visar jag den som den är. Julkort v2 ser ni nedan.
Och då jag misstänker att jag kommer ha fullt upp nästa vecka för att inte hinna göra ett julkort (högsäsong på jobbet som revisor) så gjorde jag ett nästan likadant.
Jag håller på och betar av gamla julpapper som jag har köpt för länge sedan. Vissa av dem är jag inte såå förtjust i så därför känner jag kan testa lite olika stilar med dem och se vad som passar mig.

5 kommentarer:

Maiden sa...

Härligt!! Älskar den lååånga tomteluvan! :-)

Cornelia sa...

Åh, min favvofärg! Brunt! Så snyggt!

Jobba lugnt, du... *ler*

Kram!

Annika kort & gott sa...

Supersnygga julkort i brunt, läckert!
kram Annika

MiaS sa...

Härliga julkort i läckra bruna nyanser!

Anonym sa...

Mia!!

Du gör jättefina julkort, är inspirerande att se dem..

Elin Schenström