tisdag 16 november 2010

Värme...

ska den här LOn spegla. Jag har gjort en inspirations LO utifrån Scrap-Perras månadstävling som är en skiss med tvisten värme. Skissen hittar du i forumet under November månadstävling. Vinsten är som vanligt 150 kr i presentkort plus en utlottningskit med dekorationer. Så spana in skissen och skicka in ditt bidrag.

Här kommer alltså min tolkning av skissen. Det är på barnen när de äter glass och jag har då använt Sassafras Lass Count me in som finns i webshoppen. Även de flesta av stickers (deko och bokstäver) finns hos Scrap-Perra. Sen har jag lagt till lite blommor och knappar med floss i mitten. Runt det mesta har jag tagit en orange penna och förtydligat strukturer lite, tyckte det blev riktigt snyggt faktiskt. Närbild på titeln med lite extra bling...
Och den söta ankan i hörnet...
Tack för titten och hoppas ni hittar lite inspiration.

Inga kommentarer: