söndag 15 augusti 2010

Premiär för swirls för mig...

och jag inser varför jag har väntat så länge, för det var sååå kul att använda dem att det kommer att bli dyrt!! för mig ;). En härlig sommarbild på sonen, lite October Afternoon papper samt en hel del blommor, blad och en prima swirls. Jag utgick från en LO från Prima DT teamet i Scrapbooking mm tidningen. Den vita prima blomman har jag sprejat med mist med perfect pearl i så att den blir lite skimrande. I mitten är det studs från prima, likaså i den blåa blomman bredvid.
Massor av olika blommor och blad. Dold journaling (kan inte ha en LO utan journaling) under titeln som är skriven på en bit av papper som prima har till många av sina förpackningar av blommor eller studs. Fiffigt att återanvända även annat material.
Ännu mer blommor och så en dekoration som tillhör Pink paislee, det blåa lövet. Och här ser ni mer av primaförpackningen, den gröna.

Nu måste jag se till att Scrap-Perra tar in fler swirls, det var ju kul att använda dem. Jag har tagit en swirl och klippt upp den och delat upp för att använda på flera olika ställen på LOn, då räcker den längre.

5 kommentarer:

Maria Thim Kokki sa...

Super snygg LO, helt i min smak =)

Mvh MariaT

Petra sa...

Jättesnygg Lo. Du har lyckats super med swirlarna o med hela LO:n. Gillar!

Cornelia sa...

Håller med dej till 100%, journaling måste finnas med! En bild utan text säger i och för sej rätt mycket just nu, men om x antal år... då behöver man garanterat texten som stöd för minnet!

Urtjusig LO, välkomponerad och med massor av detaljer man kan se på, länge!

Sophie sa...

Supertjusig!!

Maritha sa...

Åh vad fin den är! Jag gillar dina blomrabatter.. :D

Varför får inte jag till det sådär.. :S

Kram!