torsdag 26 augusti 2010

Har ju alltid gillat MME...

och kan säga att jag fortfarande gör det....Ännu mera Penny Lane men i grönt och lila. Tyckte att det var matchande till dotterns klänning (scrap-nörd eller vad??!!). Den här gången hade jag ingen direkt skiss utan var bara sugen på att scrappa, det har blivit lite för sällan för det på sistone. Så när vi hade scrap-kväll hos Scrap-perra (som vi har varje onsdag) så gjorde jag den här LOn medan jag pratade med vår vän Paula, Scrapmyran och Karin. Så jag scrappade på och blev klar med denna LO som är ganska harmonisk.

Dekorationerna består av lila prickigt organzaband, en stjärnpins och pom-pomband från Maya Road som jag hade turen att vinna på en utlottning på Facebook (undrar om frakten kostade mer en varuvärdet;)), mera dekoration från Maya Road om kalendermånaden. Journalingcard kommer från Pink Paislee som är färgad med distress ink. Titeln är skriven med Primas bokstäver. Här ser ni stjärnpins i närbild tillsammans med en annan pins. Dessutom har jag köpt lite dekorationer från Magnolia, de vita under blomman som jag inte riktigt vet hur jag ska använda så jag prövar mig fram. Hur använder ni dem?
Nu så har lite kort som ska göras innan helgen och måndag så det är väl bara att sätta igång, eller hur? Tack för titten.

3 kommentarer:

TesaB sa...

Helt ljuvlig!!! Pappren är så vackra, och jag gillar alla fina detaljer!!!

Cornelia sa...

Den här LO-n gillar jag! Vackert harmoniska färger! Och extra plus för att den är lila, en fin färg som används alldeles för lite!

Maritha sa...

Kanonfin! Vilken härlig färgkombo! Me like!