fredag 30 juli 2010

Min sjungande dotter...

fick bli inspiration till ännu en tolkning av månadstävlingen på Scrap-Perra som pågår till imorgon-kväll.

Här har jag tagit ett prickigt cardstock i botten och så Indie Girl från Sassafras Lass som hade ett papper med noter på som är perfekt till teamat. Titeln var given för när dottern gjorde iordning stjärn-mönster med trädgårsplockepinn så höll hon på att sjunga Twinkle-twinkle hela tiden Blomman har jag sprutat med lite gold Perfekt pearl som jag har haft i en mist med vatten.
Journalingen är skriven på lite stickers som finns till Indie Girl
Titeln skrivet i många olika stilar, jag tycker det är kul att göra det när det är långa titlar. Och nu prövade jag använda glittriga bokstäver från Prima för första gången, tyckte även det passade teamat ;)

Så spana in Scrap-Perras månadstävling och kika in i butiken och spana in Indie Girl serien, helt underbar.

Inga kommentarer: