söndag 25 juli 2010

En del i att delta i Tessan blogcandy...

var att tolka en av hennes skisser. Och jag valde skiss nr 43 som ni finner i hennes skissblogg. Jättehärliga skisser, kommer definitivt hämta inspiration därifrån fler gånger.
Nåja, så här blev min tolkning. Jag hade skrivit ut ett foto på dottern då hon äter en Hello Kitty glass och hon har på sig en Hello Kitty klänning (och underkläder men det syns ju inte på bilden ;) och gick loss på Cosmo Crickets Delovely serie. Den har så härliga färger som passade bilden. Titeln blev lång och jag använde massor av olika bokstäver. Jag gillar de här gula bokstäverna som är från Thickers.
Lite övrig dekoration som är av blandad kompott. Ibland är det kul att kolla igenom ens egna gömmor för att se vad som passar.
Så nu har jag uppfyllt alla delar i Tessans blog candyn så nu hoppas jag på att turen ska vara på min sida.

2 kommentarer:

Maritha sa...

Otrologt råååsa och fin LO! Gillar att titeln är i olika stilar. Det har jag själv svårt att få till på ett bra sätt..

Ha en härlig dag!

Tessalonika sa...

Kul att du vill vara med på min bloggcandy!! Vilken härlig tolkning i min absoluta favoritfärg!! Lycka till!!
Kram Tessalonika