torsdag 15 juli 2010

Ännu mera My Mind´s Eye

som finns hos Scrap-Perra. Det är så härliga färger som finns i serien So Sophie. Passar utmärkt till foton med det gräs-gröna tycker jag.

Här är det sonen som spelar fotboll med en 1 åring och journalingen handlar om hur snäll han är som låter henne fånga bollen emellanåt. Och här har jag öst på med massa knappar som jag har fått av min svärmor, så gå till era farmödrar och mormödrar eller era föräldrar och fråga om de har en knappgömma som ni kan leta igenom. Jag fick hur mycket som helst så jag fick verkligen ta tid och sortera dem efter färg för att kunna använda dem. Och nu har jag några mindre ;)

Mera bilder och materialinfo finner ni i Scrap-Perras blogg. Ni har väl inte missat Månadstävling juli eller erbjudandet som gäller under Juli månad i shoppen? Mer om det finns på hemsidan www.scrap-perra.se

Inga kommentarer: