söndag 2 maj 2010

Varit på barnkalas...

och det var en 3 årig kille som fyllde år och då ville jag så klart göra ett grattis kort till honom (även om han inte alls uppskattar att få kort). Grävde fram mina Basic Grey Marrakech papper och en blå cardstock. Tog en av mina stämplar, Edwin med hatt och målade den med dels Distress Ink men även med mina Tom Bow pennor.

Tog även fram min Inkido datum stämpel för att markera datum, glömde dock ringa in datum innan jag tog kort ;). Titeln är med Thickers och så en del prima blommor med crystals. Och så ett band som jag tyckte matchade i färg. Jag har distressat med Faded Jeans runt alla papper.

Insidan fick oxå dekoreras. Ett annat papper från samma serie, en Grattis stämpel från Reprint och så lite prima blommor. Jag har även "sytt" runt hela cirkeln och distressat lite på kanterna.
Tack för att ni tittade in, lämna gärna en kommentar så skulle jag bli sååå glad.

Inga kommentarer: