fredag 14 maj 2010

Återigen ett kort...

och det var till en kollega som skulle gå hem på mammaledighet och jag kunde inte låta bli att göra ett kort till henne. Så jag letade bland mina gamla papper och hittade dess fina i babyfärger. Jag har ingen aning om vad det är för märke men söta är de. Jag har en gammal Scrapbooking mm tidning där de har några alternativ på vikningar för kort som jag har provat några gånger.

Nu tog jag och gjorde en vikning som kallas för Criss Cross där man har cardstock i botten och viker på framsidan. Och inuti så sätter man ett kort där det finns text. Framsidan har jag dekorerat med knappar, stämplar av fötter (som knappt syns) och händer samt band. Kortet inuti har ett band i ena hörnet för att lättare få upp, en stämpel av en barnvagn i hörnet och så har jag stämplat Lycka till.


Jag väntar med spänning på att höra från henne och se att det har kommit ut en bebis så att jag får göra ett grattis kort ;).

Inga kommentarer: