söndag 7 februari 2010

"Jag kan cykla"

är det den här underbara LOn heter. Det är en LO i storleken 8*8 dvs 20,5*20,5 cm. Jag har ett varsitt litet album till barnen där jag försöker spara lite olika minnen och klart jag måste göra en LO om när dottern cyklar med en vanlig cykel, med stödhjul dock en blå cykel till hennes förtret som ska ha allt i ROSA!

Här gick jag i min hög med papper som jag har köpt för länge sen men inte använt och hittade den här fina rosa med prickar på (det står typ Studio som märke men har aldrig hört talas om det så jag är osäker på om det är så). Fotot har först en vit fotomatt, rosa fotomatta (som är baksidan på det mönstrade pappret och sedan en brun cardstock.

Hittade även ett band med liknande färger som jag har fäst i en dekoration som säger Sweet & Sassy. Chipboarden lät jag vara ofärgad och den kommer från Maya Road. Och bokstäverna cykla kommer från Thickers, det var en underbar läderkänsla på bokstäverna, helt underbara.
Blommorna är lite olika märken med brads eller halvpärlor (som kommer från Reprint), och lite annat smått och gott.

Jag är supernöjd med denna LO, speciellt då jag gjorde klart den på en kväll, mellan Lets Dance, hjälpa maken och dottern som målade hennes rum vitt (grundfärg) och ge sonen chips mm som fredagsmys.

Inga kommentarer: