onsdag 23 december 2009

Mera julkort och nu blir det mååånga...

först ut med Maja Designs årets julpapper och så ett nytt märke för mig från Norge (som jag nu inte minns vad det heter, får komplettera med det sedan). Spetsband och organza band och lite prima blommor dels små blommor och några vita som jag har stämplat med text stämpel. Jag har hämtat inspiration från Scrapbooking mm tidningen.

Förra årets Inkido julpapper, magnolia stämpel färglagt med Tombow pennor, div olika blommor från Prima och Reprint


Även här förra årets Inkido papper, magnolia stämpel och tombow pennor, lite band från American Craft (tror jag det är) och så har jag lånat Mys julstämpel som jag tror kommer från Inkido.

Här kommer ett julkort i rosa tecken ;) En text stämpel som jag har stämlat med röd Distress Ink, förra årets julpapper tror att det är My minds Eye, magnolia stämpel och tombow pennor och prima blommor med brads och lite organzaband. Jag tycker kortet blev jättesött...

Pappret kommer från Creative Clubs välkomstpaket likaså bandet, magnolia stämpel, blommor dels från Reprint och andra märken, blad från Prima, egna knappar och God jul stämpel från Reprint.

Framsidan på det rosa kortet ovan med magnolia stämpel och lite filtband. Band som jag har fått i ett tävlingskit så jag har ingen aning om varifrån det kommer. Bruna blomman är Reprint och blå blomman från Creative Club välkomstpaket.


Förra årets Inkidopapper men årets Inkido julstämpel, magnolia stämpel med tombow pennor och massor av blommor som jag inte riktigt vet var det kommer ifrån.

Det var årets skörd av julkort.

2 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Tänkte bara önska ett gott nytt scrapår =)

ScrapMyran sa...

Hur går det? Hinner du skapa något eller har jobbstressen satt igån? Var på Klackenbergs idag och skulle köpa lim - 89 kr!!! Värsta rånet, så jag frågade fräckt i kassan om det var felmärkt men det var det såklart inte, nu funderar jag på om jag ska sälja mig till djävulen och arbeta för dem eller om jag skall förespråka en bojkott....