torsdag 5 november 2009

Har gjort ett nytt flaskkort...

och denna gång var det Halloween tema. Jag och min familja skulle till min scrap kompis Paula med familj på Halloween middag. Och ska man till en scrap kompis så måste man ju ha med sig egenskapade saker eller hur? Så vi hade med oss en vinflaska och då var jag ju tvungen att göra ett flask kort ;)

Svart card stock och så svart punchinella. Sedan hade jag köpt Halloween klistermärken i USA i våras så jag tog en häxa och en kvast på vitt papper. Samt Happy Halloween kom även med klistermärkerna.
Paula blev väldigt glad i varje fall och det är såå kul att göra flaskkort. Kommer definitivt göra flera.

Imorgon ska jag jobba bara halva dagen, andra halvan ska ägnas åt scrap. Jag och Paula ska åka till Mians nyinvigning av sin nya butikslokal i Enköping. Och så hoppas jag att vi hinner scrappa lite också, jag har ännu inte förhandlat med maken om när jag måste vara hemma.

Inga kommentarer: