lördag 31 oktober 2009

Jag har blivit med Distress Ink...

idag. Har varit på scrapmässa i Västerås och råkade handla upp en del pengar ;).

Det blev Distress Inc i 5 färger som jag är väldigt nyfiken på att använda. Jag har varit lite intresserad av dem tidigare men inte vetat hur man använder dem. Men på mässan så demonstrerade de lite olika saker och då blev jag riktigt intresserad. Så jag köpte upp 5 olika färger. Dessutom så köpte jag lite tags som jag ska pröva använda i olika sammanhang.

Jag köpte även en Martha Stewart punch, några omonterade stämplar, etc. Dessutom så pekade min kompis Paula mot en intressant sak som ska bli väldigt kul att pröva om det fungerar. Det är som en pensel som du fyller med vatten. Så kan du använda den för att blanda ut färger när jag färglägger med mina Tombow pennor. Det ska också bli väldigt intressant att prova.

Tror att jag ska scrappa lite imorgon, undrar hur jag ska övertala maken till det ;)

2 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Scrapmässa i Västerås? Åååå vad avundsjuk jag blir!

Elle Andersson sa...

Hej!
Hoppas du blir nöjd med din vattenpensel - den är underbar att jobba med.

/Elle Andersson