torsdag 22 oktober 2009

En av de svåraste utmaningarna...

i Magdas tävling som jag har gjort ett bidrag till. I kategorin Minst 3 så skulle det vara minst 3 foton och sedan skulle man inspireras av affischen till Fanny & Alexander. Jag hade svårt att bli inspirerad av affischen men tog 3 foton från när vi åt middag på Sibylla innan vi skulle åka hem från Astid Lindgrens värld föregående år.

I tävlingskitet fanns dessa härliga oranga papprerna som jag sedan har förstärkt med oranga bokstäver som är till Basic Grey serie.

Jag är jättenöjd med denna LO (även fotograferingen blev suddig, måste fixa en ny kamera, kanske ska önska det i julklapp ;))

Observera att jag även har sytt på LOn, till min kompis Paulas glädje.

1 kommentar:

ScrapMyran sa...

Har du sytt de gula swirlsen?!! Jisses vilket jobb men snygg effekt =)