söndag 27 september 2009

Födelsedagskort

kan jag visa upp nu för de har kommit till sina ägare.

Först till min syster som ni ser har fyllt 29 år. Gjorde det här kortet förra helgen på scrapträffen. Papper kommer från ett Panduro-kit, stämpeln har jag fått låna av min kompis My som jag sedan har färglagt med mina Tombow pennor. Jag köpte på mig flera förra helgen så nu har jag lite fler nyanser.

Grattis-pappret ingick också i tävlingskitet och det har jag då färglagt med Tombow pennorna också, det syns inte så mycket på kortet. Och så ett prickigt band som jag har köpt från Weralena.

Så här blev resultatet, nöjd blev jag och mottagaren blev också glad.


Och så firades det en 9 åring också och han kunde ju inte vara lottlös när det gäller kort. Hittade lite scraps i min låda som jag tyckte passade och så färglade jag stämpeln som jag också har lånat av My med mina Tombow-pennor. Och så hittade jag lite Thickers bokstäver i en konstig färg men som passade kortet.

Ingen aning om mottagaren blev nöjd för 9 åringen hade fullt sjå att leka med sina kompisar så det blev ett plicktroget Tack! ;). Men jag är nöjd med kortet i varje fall.


Nu så håller jag på med att planera inför Magdas scrapfeber, har nästan en LO klar...

Inga kommentarer: