måndag 31 augusti 2009

Nu så blir det rally i nya LOn och Kort.

Här kommer första LOn till SunnyDays tävling på Stellas. Det är utifrån Skissen som jag har tolkat med mina Pink Paislee papper som jag fick.

Jag är väldigt nöjd med denna LO, den är inte alls i den normala stilen som jag brukar ha men tycker att jag har fått till den ändå. Har tom lyckats använda de chipboard som fanns i paketet.


Närbild på journalingen och del av titeln.



Närbild på lite dekoration till höger på LOn.

Och så på dekoration till vänster. Är ganska nöjd med hur jag använde de delarna som var inne i chipboard-dekorationen. Och så har jag garn i de genomskinliga knappar (som knappt syns), vågar knappt ha knappar utan garn som min kompis Paula har präntat i mig.

2 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Tjusigt - det blir en tuff match =)
Spana in min tolkning av Teres LO -inferno säger jag bara!
Kraaam!
P.s Ska vis ses på onsdag?

Mia KL sa...

Ska kolla, men har lite att fixa först. Ses gärna på onsdag.